Sunday, July 26, 2009

Week round up

A poor week.
.
Monday: Rest
Tuesday: 40m easy spinning
Wednesday: 45 min easy spinning
Thursday: 2km easy swim at Bukit Jalil
Friday: Nothing
Saturday: 30 min easy spinning. 1.5km afternoon swim at Shah Alam
Sunday:
Rain, so did household errands, serviced the car for the drive to Desaru. 60 min swim. 30 min easy spinning.
-
LAST WEEK TO DESARU (more than 500 names on the start list - what an occassion its going to be)
Monday:
Nothing
Tuesday: 70 min light spinning (morning). 2.3km swim at Bukit Jalil
Wednesday: Nothing
Thursday: 50 min light spinning (morning)
Friday: 30 min swim at home, stretching. Drive to Desaru

2 comments:

Tuan Senang Besar said...

sir,

i've changed my blog to this address.
if you want to update.

www.tuansenangbesar.com

;)

sofiantriathlete said...

ok. thanks.
All the best to TSB